Konwersja roweru tradycyjnego do elektrycznego.
Jeśli chciałbyś jeździć rowerem ze wspomaganiem elektrycznym ale nie chcesz się rozstać ze swym ukochanym jednośladem lub posiadasz bardzo cenny egzemplarz - mamy dla Ciebie rozwiązanie.
Pamiętaj – wspomaganie elektryczne nie zastępuje pedałowania a jedynie pomaga, możesz precyzyjnie dostosować wysiłek jaki wkładasz w jazdę do sytuacji na drodze (nachylenie terenu, wiatr itp.) oraz własnych potrzeb.
Możemy niemal każdy rower zamienić w elektryczny – wybierzesz tylko umiejscowienie silnika, kształt i pojemność akumulatora oraz rodzaj wyświetlacza – a my zajmiemy się resztą.
Trzeba też pamiętać, że rower ze wspomaganiem musi wytrzymać dużo większe obciążenia i może się zdarzyć, że konwersja będzie ryzykowna jeśli Twój bicykl nie ma odpowiedniej wytrzymałości. Zdarza się również, że aby klient mógł cieszyć się idealnym dla niego rowerem elektryczym, zamawia u nas nowy rower i od razu zleca jego konwersję.
Służymy radą i pomocą we wszystkich kwestiach związanych z taką przeróbką i możemy zaproponować szeroką gamę podzespołów aby dostosować ofertę do indywidualnych potrzeb.
Zalety konwersji:
- Zachowujesz swój rower, do którego kształtu jesteś przyzwyczajony i którym jeździsz najbardziej komfortowo
- Gotowy rower może nie spełniać wszystkich oczekiwań
- Personalizacja – to będzie jedyny taki rower na świecie!!!
Wady:
- Nie zawsze uda się instalację elektryczną schować w ramie roweru, pojazd zaprojektowany jako elektryczny ma wiele podzespołów i wiązki elektryczne ukryte i dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniem, zalaniem itp.
- Niekiedy aby zapewnić odpowiednią wytrzymałość konieczna jest wymiana niektórych części – głównie kół - na bardziej wytrzymałe, co podnosi koszt operacji.
Nasza oferta obejmuje:
- silniki do montażu w przednim lub tylnym kole oraz centralnie.
- Moce silników od 250 aż do 1000W
- Akumulatory o napięciu 36 lub 48V, od 5 do 14,5 Ah pojemności, w różnych kształtach